tirsdag 12. mai 2009

Takk for tillitten

Hei,

et historisk øyeblikk, for første gang uttaler jeg meg via en blogg. Trodde aldri den dagen skulle komme, har jo egentlig ikke tid til sånt (har heller ikke Facebook og msn osv og er således en avviker).

Så til sykkel:

Hadde en skikkelig god økt inn til Unneland og Gullfjellet i går der vi kjørte bakkeintervaller på 4 km og 12- 13 minutter hver, 4 stykker på 1,5 time. Kjenner sånt godt i beina, rolig tilbake til Åsane. Idag går turen med rulletrening til Gullbotn og opp bakken der. Torsdag blir det langbakke intervaller igjen ute på Osterøy. Kommer til å ta denne siste turen litt rolig pga rittet på lørdag. Når beg rittet forresten? Synd dere ikke får vært med på disse fellestreningene, der får man kjørt seg godt.

Ellers kan meddeles at undertegnede i en årrekke har slitt med krampe på lengre ritt og jeg er nå inne i et Seltin prosjekt. Skulle gjerne vedlagt filen på oppskrift her, men ser ikke at det går, kun mulighet for bilder og videoer? Tro meg, det var temmelig jævlig å drikke en halv liter sjøvann til frokost idag, men hva gjør man ikke for syklingen.....

1 kommentar:

  1. Hei Rune. Kjekt at du kaster deg utpå. Jeg har heller ikke drevet med blogging før og står uten Face book. MSN bruker jeg ganske flittig. Denne bloggen kan jo bli ganske bra hvis flere er med å bidra! Håper Dag også setter i gang. Rittet begynner forresten kl 10:00 på lørdag.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.